مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-05اقتصادي

فارس من| گلایه مخاطبان نسبت به افزایش آورده مسکن ملی پرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پرند، تعدادی از مخاطبان فارس با ثبت پویشی در سامانه مردمی فارس من تحت عنوان درخواست اصلاح میزان آورده مسکن ملی پرند خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

در بخشی از متن این پویش آمده است: ما متقاضیان مسکن ملی شهر جدید پرند درخواست داریم نسبت به آورده متقاضی که مبلغ یک میلیارد تومان بدون تسهیلات می باشد پیگیری لازم انجام شود.

در عرض 3 ماه مبلغ 160 میلیون تومان درخواست شده در صورتی که این پروژه برای افراد ضعیف جامعه می باشد و مبلغ 40 میلیون برای هر ماه واقعا مبلغ زیادی می باشد و مشخص شده این تازه اول راه و قرار است تا انتهای پروژه مبلغ یک میلیارد آورده داشته باشیم.

ثبت کننده این پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در سال 1398 در مسکن ملی شهر پرند ثبت نام کردم که یک سال پس از ثبت نام با پرداخت اولین آورده خود به مبلغ 40 میلیون تومان به همراه 7 میلیون دیگر، وارد فرایند واریز وجه شدم که تقریبا هر 4 یا 5 ماه یکبار، پیامک درخواست واریز مبلغ 40 میلیون تومان برای من ارسال شد.

وی با بیان اینکه گودبرداری پروژه در سال 1400 آغاز شد، گفت: دریافت وجه 40 میلیون تومانی تا بهمن ماه سال 1401 به صورت مداوم ادامه پیدا کرد که در اردیبهشت 1402 یعنی تنها با گذشت 3 ماه پس از واریز آخرین وجه، اعلام کردند که 40 میلیون تومان واریز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه مخاطبان نسبت به افزایش آورده مسکن ملی پرند

فارس من| گلایه مخاطبان نسبت به افزایش آورده مسکن ملی پرند